Energji e gjelbër dhe Scan&Go, SPAR Albania me disa risi innovative!
Energji e gjelbër dhe Scan&Go, SPAR Albania me disa risi innovative!
Që nga hyrja e Spar Albania në tregun Shqiptar të shitjes me pakicë, si pjesë e SPAR Internacional, ai është angazhuar të sjellë risi në fushën e inovacionit, duke krijuar një mjedis modern për klientët dhe duke hedhur kështu hapat e parë drejt së ardhmës se eksperiencës së blerjeve.
SPAR gjithmonë ka përkrahur nismat inovatore, ndaj nga data 19 Prill e këtij viti, SPAR ka lançuar projektin më të ri me objektiv shfrytëzimin e energjisë diellore dhe impelentimin e kësaj teknologjie bashkëkohore në hipermarketin SPAR në TEG.
Ky inevstim pilot do të gjenerojë 27% të konsumit total vjetor të energjisë së këtij hipermarketi.
Investimi i SPAR, me një vlerë prej 330,000 Euro, do të jetë i pari i këtij lloji për sa i përket rrjetit të supermarketeve në vendin tonë, projekt i cili synon që ti hapë rrugën projekteve të tjera të rëndisishme, ndër të cilat edhe pajisja me panele diellore në markete të tjera në Shqipëri, pjesë të rrjetit SPAR.
Scan & Go, një prej projekteve të konsoliduara dhe i pëlqyer nga mjaft klientë të SPAR, lehtëson çdo ditë eksperiencën e blerjeve të klientëve të SPAR duke ju kursyer kohë dhe radhë pranë kasave.
Por inovacion eshte edhe kujdesi ndaj ambjentit.
SPAR u shërben çdo ditë rreth 25.000 klientëve të vetëdijshëm, të cilët kujdesen ndaj cilesisë, origjinës, natyrisht dhe çmimit të produkteve që konsumojnë. Gjithmonë e më shumë, konsumatorët po kujdesen edhe për impaktin që ambalazhimet apo mbetjet kanë në ambjentin ku jetojmë. Në këtë prizëm, Spar Albania nga Tetori i vitit të kaluar ka aplikuar heqjen 100% të çantave plastike dhe zëvendësimin e tyre me material te riciklueshëm.
Bazuar dhe në praktikat me të mira ndërkombëtare, SPAR Albania, do të vijojë të investojë në implementimin e inovacioneve në industrinë e shitjeve me pakicë.
SPAR Albania është pjesë e grupit BALFIN, me shtrirje dhe impakt në rajonin e Ballkanit dhe me gjerë, si dhe pjesë e SPAR International, që operon me një rrjet hipermarketesh dhe supermarketesh në 48 shtete dhe 4 kontinente, me mbi 13 700 dyqane në të gjithë botën